دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۸
معرفی
امروزه ضرورت ارزش نهادن بر کیفیت ارتقای مداوم آن در عرصه ارائه خدمات امری بدیهی است؛ و نقطه کانونی در تحقق این امر ایجاد یک درک روشن از تمامی سیستم‌ها و فرآیندهای سازمانی و تعاملات بین آن‌ها است.

شرح وظایف:
1. انجام مطالعات و تحلیل های علمی درخصوص روش های صحیح انجام کار، مهندسی مجدد یا عارضه یابی سازمان تحول در سیستم ها و روش های انجام کار؛
2. مشارکت در مستندسازی، بهبود روش‌ها و فرآیندهای صفی و ستادی دانشگاه؛
3. تعیین و پیشنهاد طرح‌های اجرایی در زمینه بهبود سیستم‌ها و روش‌های انجام کار و مشارکت در پیاده‌سازی آن؛
4. تعیین اولویت اصلاح روش‌ها، رویه‌ها و فرایندهای انجام کار در واحدها با هماهنگی و همکاری صاحبان فرایند؛
5. ارائه راهنمایی و مشاوره به واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقا سیستم‌ها، فرایندها و روش‌ها؛
6. مشارکت و همکاری در تهیه و ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم جهت بهبود روش‌ها و گردش کار و ایجاد هماهنگی و وحدت عمل؛
7. همکاری در نظارت و بررسی نحوه گردش کار هر یک از واحدهای دانشگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری و تجدیدنظر در سیستم و روش‌های انجام کار در جهت بهبود و بالندگی سازمانی.
 
تاریخ به روز رسانی:
1402/04/19
تعداد بازدید:
292
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal